Riese & Müller Carrie – niezwykle pomysłowe cargo już oficjalnie2 min czytania
Riese & Müller to bardzo popularny producent z Nimiec, który stawia na jakość i ciekawe konstrukcje. Bez problemu dostępny jest w naszym kraju w dobrych sklepach. Wiemy, też z kilku źródeł, że firma pragnie zdobyć jeszcze większy kawałek naszego rynku. Niewątpliwie może w tym pomóc Riese & Müller Carrie. To bardzo pomysłowy rower cargo ze składanym flex boxem.
Nie marzę o szybkim, sportowym samochodzie. Nie mam aspiracji jeździć luksusowym sedanem. W moim garażu chętnie w końcu postawiłbym jednak elektryczny rower cargo. Trzy rowery zajmują jednak trochę miejsca, czwarty typu cargo, mógłby tam się już nie zmieścić. Riese & Müller Carrie ma jednak rozwiązanie. Nie trzeba rezygnować z możliwości wożenia sporego bagażu lub dzieci i małych gabarytów. Carrie to nowy model, który dysponuje flex boxem, czyli składaną skrzynką towarową. Całkiem niezły pomysł!
Nowy Riese & Müller Carrie wjedzie na majówkę!
Riese & Müller Carrie to rower oparty na Bosch eBike Systems z silnikiem Performance Line. Osprzęt roweru to do wyboru bezstopniowa piasta NuVinci Enviolo 380 w wersji dla rowerów towarowych lub 10-rzędowe przerzutka od Microshift Advent X. Jako użytkownik zdecydowanie poleciłbym to drugie.
Dodatkowo można wybrać z trzech wersji kolorystycznych — anyżowego, morskiego oraz szarego. Riese & Müller pozwala też wybrać komputer i tu do wyboru są całkiem nowe Intuvia 100 oraz Purion 200. Standardowy akumulator ma pojemność 545 Wh. Dostępna jest też wersja z pojemniejszym akumulatorem 725 Wh.
Tu dochodzimy do kluczowej cechy roweru. Standardowo oferowany jest on z wąskim boxem z plastiku. Możliwe jest jednak zastosowanie nowego autorskiego flex boksa. To rozkładany kosz, który zwiększa przestrzeń ładunkową roweru. Wykonany jest ze spienionego polipropylenu (EPP). Dodatkowe akcesoria pozwalają zabezpieczyć go osłoną przeciwdeszczową lub namiotem dla dzieci.
Winora F.U.B. 3W to rower dla 5 osób, który wytrzyma 250 kg ładunku
Riese & Müller Carrie ma trafić do sklepów już w maju. Bazowa wersja z osprzętem Microshift oraz baterią 545 Wh to koszt 6 045 euro (26 000 zł). Wersja z napędem Enviolo jest droższa o 620 euro. Pojemniejsza bateria 745 Wh to dodatkowe 210 euro.
Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie.