Trek District+ nowa seria na 2024 już jest. Sporo zmian i najnowsze rozwiązania Bosch eBike Systems3 min czytania
Trek prezentuje nową linię rowerów elektrycznych stworzonych do poruszania się w mieście oraz poza nim. Trek District+ składa się z 5 modeli, które różnią się znacząco zastosowanymi podzespołami, w tym również i najważniejszym – silnikiem. Na całe szczęście każdy z nich oparty jest o rozwiązanie Bosch eBike Systems oraz inne renomowane podzespoły.
Oczywiście niektóre modele mogliście już dobrze znać, w końcu linia District+ jest z nami już od kilku lat. Trek w przeciągu kilku ostatnich miesięcy zaprezentował odmienioną ofertę modelu na rok 2024. Dosłownie tydzień temu na rynku pojawiły się dwa ostatnie modele, które są również tymi najtańszymi. Mimo to w ich wypadku możemy liczyć na sporo zmian – w tym dużo nowocześniejszą konstrukcję ramy z akumulatorem umieszczonym w ramie.
Trek District+ w czterech modelach na 2024 rok
Trek Trek District+ to model, który fani marki i miejskich rowerów mogli już nać. Jak wspominałem seria ta, została jakiś czas temu odświeżona. Zmieniła się nieznacznie konstrukcja ramy, dodano możliwość wyboru aż 4 pojemności akumulatora (od 400 Wh do nawet 800 Wh) oraz obsługę najnowszego kontrolera Bosch Purion 200 i wyświetlacza Kiox 500 (w niektórych modelach).
W zasadzie trzeba tu podkreślić, że specyfikacja nowych modeli jest mocno zróżnicowana. Trek nie odświeżył jeszcze modelu District+ 4, który występował w zjawiskowym pomarańczowym kolorze, reszta modeli obfituje w nowości.
Aplikacja Bosch Flow dla rowerów z systemem Bosch eBike Systems. Nowe możliwości dla twojego elektryka, które trzeba poznać!
Wszystkie modele dysponują silnikami centralnymi Bosch eBike System, oświetleniem LED, pakietem błotników z bagażnikiem oraz biegami w piaście. W każdym z tych modeli zdecydowano się umieścić akumulator w ramie roweru, co jest dużą zmianą w przypadku modeli District+ 1 oraz District+ 2, które w modelu rocznikowym 2023 posiadały je umieszczone w bagażniku nad błotnikiem.
Trek District+ 1
Model podstawowy District+ 1 występuje w specyfikacji wykorzystującej silnik Bosch Active Line (40 Nm) oraz pilot sterowania z wskaźnikami LED. Model ten posiada akumulator 400 Wh oraz możliwość skorzystania z extendera w postaci bidonowej (250 Wh). Rower dysponuje piastą planetarną Shimano Nexus (7 biegów).
Cena roweru to 11 999 zł. Więcej informacji w tym linku.
Trek District+ 2
Model District+ 2 występuje w specyfikacji wykorzystującej silnik Bosch Active Line Plus (50 Nm) oraz najnowszym pilot sterowania z wyświetlaczem Purion 200. Model ten posiada akumulator 400 Wh oraz możliwość skorzystania z extendera w postaci bidonowej (250 Wh). Rower dysponuje piastą planetarną Shimano Nexus (7 biegów).
Cena roweru to 13 499 zł. Więcej informacji w tym linku.
Trek District+ 3
Model District+ 2 występuje w specyfikacji wykorzystującej silnik Bosch Active Line Plus (50 Nm) oraz najnowszym pilot sterowania z wyświetlaczem Purion 200. Model ten posiada do wyboru akumulator od 400 Wh do 800 Wh oraz możliwość skorzystania z extendera w postaci bidonowej (250 Wh). Rower dysponuje piastą planetarną Shimano Nexus (8 biegów).
Cena roweru zaczyna się od 14 999 zł. Więcej informacji w tym linku.
Trek District+ 5
Model flagowy District+ 5 występuje w specyfikacji wykorzystującej silnik Bosch Performance Line (75 Nm) oraz komputer z ekranem Kiox 500. Model ten posiada do wyboru akumulator od 400 Wh do 800 Wh oraz możliwość skorzystania z extendera w postaci bidonowej (250 Wh). Rower dysponuje bezstopniową przekładnią biegów Enviolo w wersji automatycznej i bezprzewodowej.
Cena roweru zaczyna się od 23 949 zł. Więcej informacji w tym linku.