Melex N.TRUCK jest elektryczny i potrafi przewozić nawet 2 tony ładunku. To już 50 lat elektrycznych sukcesów2 min czytania
Chociaż dla wielu premiera polskiego samochodu elektrycznego Izera nadal jest powodem do żartów, są na naszym rynku firmy, które trzeba traktować poważnie. Melex już prawie 50 lat jest przykładem sukcesu w produkcji elektrycznych pojazdów. Właśnie zadebiutował kolejny w pełni polski elektryczny dostawczak — Melex N.TRUCK!
To nie prototyp, jak Izera, to gotowy produkt, który potrafi wprawić w kompleksy konkurencję. Nie dziwne, że po polskiego Melexa sięgają firmy z całego świata. Tu liczy się jakość, efektywność i możliwość sprostania najdziwniejszym potrzebom klienta. Chińska konkurencja tego nie potrafi.
Melex N.TRUCK to zawodowiec, któremu nie straszne są 2 tony ładunku!
Produkowany w Mielcu, Melex ma już niemal 50 lat. Pierwsze pojazdy akumulatorowe tego producenta powstawały już w 1971 roku. Wtedy była to fabryka Polskich Zakładów Lotniczych w Mielcu. W latach 90. ubiegłego wieku była też bliska upadku. Nie umniejsza to jednak osiąganych sukcesów. Przez te wszystkie lata Melexami jeździli artyści, celebryci oraz najważniejsi politycy. W pewnym okresie swojej działalności Melex miał 10% udziałów w amerykańskim rynku wózków golfowych. Amerykanie byli nie tylko pod wrażeniem niskich cen, ale również jakości i niesamowitej wytrzymałości.
Dziś wózki golfowe to tylko około 5% sprzedaży Melexa. Firma skupia się na pojazdach użytkowych. Zastosowanie takich pojazdów nasuwa się samo. Firma potrafi dostosować swoje pojazdy dla każdego oraz do użytkowania w niemal każdym zakątku świata i każdych warunkach.
Melex poinformował, że zakończono prace nad nowym pojazdem oraz jego procesem produkcji. Nowy Melex N.Truck to pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 tony. Co więcej, pozwala też na zabranie aż 2 tonowego ładunku. Producent zaznacza, że to dwukrotnie więcej niż dotychczas.
N. TRUCK wyposażony w baterie litowe będzie się poruszał z prędkością do 70 km/h, osiągając dystans powyżej 150 km, co umożliwia pracę pojazdu przez całą dobę. Dzięki kompaktowym rozmiarom, lekkiej konstrukcji i szerokości 1500 mm, pojazd może z łatwością poruszać się w wąskich uliczkach starych miast, czy wewnątrz hal magazynowych, nie zanieczyszczając powietrza. Model N.TRUCK będzie dostępny w dwóch wersjach: średni z rozstawem osi 2500 mm i długi z rozstawem osi 3000 mm. Modułowa budowa pozwoli na dowolne komponowanie zabudowy, co zwiększy szeroki wachlarz zastosowań pojazdu.
Więcej informacji na stronie producenta.