Kross prezentuje rowery na nowy sezon. Wśród nich aż 7 elektrycznych nowości5 min czytania
Chyba nikogo to nie zdziwi, jeśli napiszę, że uwielbiam produkty, które pochodzą z naszego kraju. Dyskusje na temat polskiego samochodu elektrycznego rozgrzewały naszych czytelników do czerwoności. Mamy jednak na rynku firmy, które już zdobyły uznanie i świetnie sobie radzą na rynku. Jedną z nich jest, chociażby producent rowerów z Przasnysza — Kross, który ma dla nas sporo niespodzianek.
Kilka dni temu dotarła do nas informacja o tym, że na spotkaniu przedstawicieli firmy zaprezentowano kolekcję rowerów na nowy sezon. To aż 7 nowych modeli, które reprezentują różne grupy produktów w tym miejską serię Elille, turystyczne Trans Hybrid oraz górską Soil. Czekamy z niecierpliwością, aż wszystkie nowe model dostępne będą na oficjalnej stronie producenta — wtedy też przybliżymy Wam je bliżej.
Pełna treść wiadomości prasowej:
Szeroka gama rowerów elektrycznych, nowa konstrukcja modeli górskich oraz większa oferta rowerów szosowych. Polski KROSS zaprezentował na spotkaniu z dealerami nowości na sezon 2021
KROSS, lider rynku rowerowego w Polsce, jako jedna z niewielu firm w tym roku, przedstawił w Przasnyszu na konferencji dealerskiej nową kolekcję na kolejny sezon. Wśród nowości zaprezentowanych przybyłym gościom, pokazano 7 modeli rowerów elektrycznych: miejskich, crossowych i górskich a także kompletnie zmienioną serię Level skonstruowaną na nowej ramie. Polski producent rowerów poszerza także ofertę znanych i cenionych graveli z rodziny Esker. KROSS stawia na najwyższą jakość, więcej modeli dla każdego, przystępne ceny oraz podnosi poprzeczkę w obszarze obsługi klienta. Nadchodzący sezon w wykonaniu najbardziej rozpoznawalnej marki rowerowej w Polsce zapowiada się emocjonująco.
Nowe modele, w tym cała gama rowerów elektrycznych, coraz szersza oferta, podnoszenie jakości i dalsza poprawa obsługi klienta – w ten sposób polski KROSS odpowiedzialnie szykuje się do nowego sezonu 2021. W tym roku te przygotowania odbywają się w cieniu pandemii oraz boomu na rowery, jakiego wcześniej w Polsce nie było. Z badań Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego wynika, że w ostatnich miesiącach aż 41% Polaków ograniczyło przejazdy różnymi środkami transportu na rzecz rowerów, w największym stopniu rezygnując z komunikacji publicznej oraz taksówek. Blisko co piąty Polak planuje w nadchodzących miesiącach zakup roweru a 4% populacji kupiło go w czasie pandemii. Światowa Organizacja Zdrowia zaleca rower jako najbezpieczniejszy w obecnych czasach środek transportu.
Biorąc pod uwagę powyższe trendy a także bacznie obserwując rosnące zainteresowanie rowerami z napędem elektrycznym, KROSS przygotował na nowy sezon bardzo atrakcyjną ofertę dla klientów. W jej centrum znalazło się aż 7 nowych modeli rowerów elektrycznych w nowej kategorii Trans Hybrid. Jest wśród nich e-bike dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z tym rodzajem jednośladów, charakteryzujący się wysoką jakością i przystępną ceną. Są także modele crossowe, miejskie i dla fanów górskich wycieczek, także wspomagane silnikiem elektrycznym.
KROSS zaoferuje także nowe modele rowerów z kategorii Level. Wśród nowości znalazły się: nowa rama, design, technologia i geometria a także nowa specyfikacja. W podstawowych modelach tej kategorii montowane będą napędy 2×9 a w wyższych (od 4.0) napędy typu 1x.
Kolejną kategorią, na którą w nowym sezonie stawia KROSS jest rodzina Graveli. Wśród nich znajdą się dwa zupełnie nowe modele: Esker 7.0 oraz Esker 1.0. Wersja z 7.0 będzie dostępna z nową ramą karbonową. Vento, to segment w rodzinie rowerów szosowych, który także doczekał się odświeżenia, w tym nowych kolorów i grafiki.
Na nowości mogą także liczyć fani popularnych serii Trans, Kid’s oraz Hexagon. Oprócz usprawnień konstrukcyjnych KROSS zaoferuje w tych kategoriach rowery w nowych kolorach i grafikach. KROSS wprowadza również w kategorii Kid’s modele z serii Light. Rowery te charakteryzują się niską wagą w stosunku do swoich poprzedników. Linia Hexagon doczekała się zmian w osprzęcie a także nowych wersji kolorystycznych. Akcesoria do rowerów to równie mocny punkt w ofercie KROSS. W nadchodzącym sezonie firma zaoferuje nowe torby, plecaki, bidony, bagażniki, przyczepki rowerowe oraz chwyty na kierownicę.
KROSS w przyszłym sezonie zaproponuje także najnowsze rozwiązania proklientowskie, które będą bezpośrednio powiązane ze sprzedawanymi modelami rowerów. Dzięki nim klienci będą mogli skorzystać ze wszystkich obecnych i nowych usług świadczonych przez producenta. Gotowe rozwiązania zostaną zaprezentowane na wiosnę.
W tym roku KROSS obchodzi 30-lecie istnienia na polskim rynku. W sierpniu 1990 roku, twórca i założyciel marki – Zbigniew Sosnowski otworzył w Przasnyszu swój pierwszy sklep rowerowy.
– W KROSS od zawsze wierzymy, że właściwe podejście, podejmowanie odważnych i czasem trudnych decyzji, daje firmie przewagę i działa na korzyść naszych klientów. Po 30 latach rozwijania polskiej, rodzinnej firmy rowerowej, KROSS jest największym producentem rowerów w Polsce, w tym rowerów elektrycznych. Eksportujemy nasze produkty do 50 krajów na całym świecie i mamy własną produkcję nowoczesnych ram karbonowych. Nasze rowery tworzymy także dla najlepszych sportowców, którzy zdobywają medale na Igrzyskach. Za nami sezon, który wymagał od nas wiele pracy, poświęcenia i stałego rozwiązywania pojawiających się problemów. Dzięki doświadczeniom i wyciąganiu wniosków z niełatwego sezonu naznaczonego pandemią, jesteśmy jeszcze lepiej przygotowani do kolejnego roku i rosnących potrzeb oraz wymagań naszych klientów – mówi Zbigniew Sosnowski, prezes i założyciel polskiego KROSSA.
KROSS jako jedna z nielicznych firm, nie przerwał pracy w fabrykach w czasie pandemii, po to by w pełni odpowiedzieć na widoczne, rosnące zapotrzebowanie klientów. Dzięki temu rowery KROSS były cały czas dostępne. KROSS od 30 lat dostarcza polskim miłośnikom rowerów najlepsze produkty, w przystępnych cenach. W dobie pandemii, rower to bezpieczny środek transportu do pracy i szkoły oraz idealny towarzysz turystycznych wypraw. Dobrze przemyślana oferta KROSS na sezon 2021 odpowiada na zwiększone i zróżnicowane zapotrzebowanie Polaków.