Serwis jest sprzedaż. Zapraszamy do kontaktu.
Rowery elektryczne Aktualności

BMW potwierdza parametry iX32 min czytania

19 grudnia 2019 2 min read

BMW potwierdza parametry iX32 min czytania

BMW zdradza kluczowe parametry, pierwszego w pełni elektrycznego SUV-a firmy. Finalna specyfikacja jest lepsza od tej, którą pokazano w zeszłym roku, gdy ujawniono nowy model.

Plany niemieckiej firmy odnośnie pojazdów są dosyć ambitne. Już w przyszłym roku na rynku zadebiutuje model iX3. W 2021 zadebiutuje model i4, który ma nawiązać walkę z Teslą Model S. Firma opisuje ten model jako 4-dzwiowe coupe, które przyspiesza w 4 sekundy do setki. Następnym modelem, który trafi na rynek, będzie model iNEXT, który ma demonstrować możliwości producenta. Świetne parametry, luksusowe wnętrze, autonomia 3 stopnia oraz całkowicie nowe podejście do stylistyki — to wszystko wyróżniać ma model iNEXT.

BMW iX3

BMW zdradza też, że jeden z najpopularniejszych elektrycznych samochodów — model i3 będzie produkowany aż do 2024 roku. Ten model co roku otrzymuje mniejsze lub większe zmiany, ale spodziewać się można kolejnych, przy czym mają one obejmować nowy i efektywniejszy napęd.

BMW iX3 pochodzi z Chin i jest lepsze niż wcześniej

To, co wiedzieliśmy to tej pory o nadchodzącym iX3 to to, że produkowany będzie w fabrykach BMW Brilliance Automotive w Shenyang (China). Oczywiście model oferowany będzie też na innych rynkach, w tym naszym.

Wcześniejsze informacje mówiły też o ogniwach 70 kWh, mocy 270 KM oraz zasięgu około 400 kilometrów wedle normy WLTP. Teraz BMW w oficjalnym komunikacie poprawia podane parametry. Zasięg pojazdu dzięki pakietowi o pojemności 74 kWh wzrósł do 440 km wedle norm WLTP. Moc nieznacznie wzrosła, do 286 KM. Zdradzono też moment obrotowy, który wynosi 400 Nm.

BMW iX3

Zmiany w podanych osiągach wynikają z ulepszenia i efektywniejszego wdrążenia nowego napędu. Jak wcześniej nas informowano, BMW iX3 to pierwszy model, który wykorzystuje układ napędowy eDrive 5-generacji. Dzięki tej platformie nie tylko zwiększono stosunek mocy do wagi (aż o 30%), ale też zwiększono moc ładowania. Teraz auto może przyjąć podczas ładowania nawet 150 kW. Kolejną zaletą jest też stosunkowo niskie w tej klasie pojazdów zużycie energii na poziomie 20 kWh na każde 100 km (według norm WLTP).

Więcej informacji można znaleźć na stronie producenta.

Zawodowo, całkowicie ktoś inny niż mogłoby się wydawać. Jego największe namiętności prócz żony to dobre piwo, ostre papryczki i świeżo palona kawa w hurtowej ilości. Uwielbia nowe technologie i gadżety, ma też spory sentyment do tych starych. Mówi o sobie, że jest „roztańczonym puchem tego świata”.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x