Moto Wieści

Cake Kalk INK SL – Szwedzi też potrafią robić motocykle3 min read

5 maja 2020 2 min read

autor:

Cake Kalk INK SL – Szwedzi też potrafią robić motocykle3 min read

CAKE, szwedzki producent lekkich elektrycznych motocykli terenowych, ogłosił niedawno dodanie do swojej oferty nowej wersji swojego motocykla Kalk INK SL. SL to skrót od „Street Legal” – do tej pory bowiem oferował modele Kalk do jazdy off-roadowej. Natomiast Kalk INK SL jest skonstruowany jako szybki, bezproblemowy motocykl elektryczny, który jest w stanie zarówno jeździć bezdrożem, jak i ślizgać się po utwardzonych drogach w warunkach miejskich.

Jako w pełni legalny motocykl elektryczny, Kalk INK SL ma być idealnym wyborem dla tych, którzy chcą odkrywać jazdę zarówno na drodze, jak i poza nią. Linia Kalk CAKE obejmuje cztery motocykle terenowe do czystej i cichej jazdy na wolnym terenie, eksploracji terenów wiejskich oraz Kalk INK SL do miejskich przygód.

– „Jesteśmy podekscytowani możliwością rozszerzenia obecności CAKE w mieście dzięki nowemu Kalk INK SL, który łączy doskonałe osiągi w terenie z wydajnymi dojazdami do pracy. Ten motocykl wywodzi się z bezkompromisowego i super lekkiego Kalk &, ale wykorzystuje komponenty, koła i zawieszenie, które są nieco sztywniejsze, co oznacza, że ​​jest łatwe w utrzymaniu i łatwe w użyciu ” – mówi założyciel i dyrektor generalny CAKE, Stefan Ytterborn. – „Wprowadzając na rynek Kalk INK SL, przedstawiamy czwarty model legalnych rowerów CAKE obok Kalk &, a ostatnio wydaliśmy Ösa + i Ösa Lite. Każdy z tych modeli łączy podekscytowanie z odpowiedzialnością za zainicjowanie zwrotu w kierunku zerowej emisji, niezależnie od tego, czy dzieje się to w odległych czy miejskich środowiskach ”.

Motocykl elektryczny Kalk INK SL z off-roadu do miasta

Kalk INK SL i jego rodzeństwo zorientowane na off-road, Kalk INK, wywodzą się ze zmieniającej grę platformy Kalk OR, która zadebiutowała w 2018 roku. Wszystkie cztery modele z linii Kalk (Kalk OR, Kalk &, Kalk INK i Kalk INK SL ) wykorzystują ten sam mocny układ napędowy, akumulator i solidną aluminiową ramę. Wahacz 6061 opracowany dla zorientowanego na wydajność Kalk OR i modelu ulicznego, Kalk &. W Kalk INK i Kalk INK SL zastosowano jednak tylne zawieszenie bez zawieszenia dla uproszczenia. Lekkie przednie zawieszenie motocross dla wytrzymałości, błotniki i nadwozie wykonane z czarnego, formowanego wtryskowo poliwęglanu i ABS, a także solidny 19- calowy zestaw kołowy dla dodatkowej trwałości i mniejszej konserwacji.

Po dodaniu kierunkowskazów, przednich reflektorów i tylnych świateł stop, wyświetlacza LED, hamulca nożnego i uchwytu tablicy rejestracyjnej, Kalk INK SL jest w pełni legalny w UE i USA. Przekładnia w kalkulatorze INK SL również nieznacznie się różni, a maksymalne prędkości zostały zwiększone, aby osiągnąć wymagane ograniczenia na autostradzie – ponad 63 km/h. Użytkownicy mogą oczekiwać do 3 godzin jazdy na jednym ładowaniu. Zasięg oficjalny (WMTC-II) do 86 km. Zasięg przy prędkości około 70 km/h – 35 km. Bateria ładuje się od 0% do 100% w 2.5 godziny. Maksymalna prędkość 90 km/h. Silnik o mocy 10kW. Moment obrotowy: 42 Nm na wale / 252 Nm na kole

Kalk INK kosztuje 10 500 EUR ( prawie 48 tys. złotych ) i będzie dostępny bezpośrednio dla konsumentów za pośrednictwem www.ridecake.com i wybranych partnerów dealerów na całym świecie od lipca 2020 r. Od dziś użytkownicy mogą zamawiać motor wpłacając 200 euro depozytu.

Źródło: Materiały Prasowe