Branże, w których monitoring GPS ma kluczowe znaczenie3 min czytania
Technologia śledzenia GPS stała się dziś niezbędnym elementem w wielu branżach. Ta dziś nie tylko ulepsza usługi, ale także przynosi obopólne korzyści zarówno pracownikom, jak i pracodawcom. Każda firma może z łatwością zintegrować najnowocześniejszą technologię śledzenia GPS z codziennymi operacjami, zwiększając produktywność i minimalizując ryzyko zmarnowania pieniędzy.
Monitorowanie GPS sprawia, że Twoi pracownicy nigdy nie są poza zasięgiem wzroku ani z głowy: możesz pilnować ich rutyny i działań, aby zidentyfikować potencjalne wady, co prowadzi do lepszej wydajności pod każdym względem. Dziś przyjrzymy się branżom, w których technologia śledzenia ma kluczowe znaczenie.
Usługi kurierskie/dostawcze
W szczególności w przypadku firm kurierskich/dostawczych śledzenie przesyłek jest niezwykle skuteczne, dając klientom możliwość monitorowania statusu ich przedmiotu podczas jego przetwarzania. Jest on aktualizowany za każdym razem, gdy nastąpi zmiana pozycji paczki w cyklu dostawy i możesz to śledzić na ich stronie internetowej.
Jest to klucz do zapewnienia wysokiego poziomu usług: klienci dzisiaj chcą wiedzieć, kiedy powinni spodziewać się dostawy paczki bez konieczności dzwonienia pod numer lub polegania na przybliżonych szacunkach. Branża kurierska/dostawcza jest krytycznym pośrednikiem między sprzedającym a kupującym, przy czym obie strony zależą od ich wydajności.
Dzięki systemowi śledzenia GPS wszyscy zaangażowani wiedzą dokładnie, gdzie znajduje się ich paczka na drodze z centralnej sortowni do Twoich drzwi.
Logistyka
Firmy logistyczne z dużymi flotami muszą przez cały czas śledzić każdy pojazd i każdego kierowcę. W przeszłości do wykonania tej pracy wykorzystywano duży stopień zaufania, rozmowy telefoniczne i łączność radiową, ale śledzenie GPS jest znacznie bardziej skutecznym rozwiązaniem.
Źródło: https://www.verizonconnect.com/pl/
Takie przedsiębiorstwa zaopatrują setki, jeśli nie tysiące odbiorców tygodniowo, a każdy spadek usług może mieć bardzo negatywny wpływ. Na przykład, jeśli firma logistyczna ma za zadanie dostarczyć produkty farmaceutyczne, ale kierowca spóźni się na dostawę, niezliczona liczba osób może zrezygnować z leków, których potrzebują w określonym czasie.
Podobnie kierowcy przewożący żywność lub ubrania dla firmy mogą powodować prawdziwe problemy, jeśli się spóźnią, co sprawia, że wspomniane firmy nie są w stanie zaspokoić potrzeb swoich klientów. Nawet jeśli jest to opóźnienie zaledwie o godzinę lub dwie, będzie to kosztować odbiorcę pieniądze – i negatywnie wpłynie na jego reputację.
Śledzenie GPS umożliwia menedżerom floty monitorowanie prędkości kierowców, ich tras, zużycia paliwa i pomaga im planować podróże, aby uniknąć dużego natężenia ruchu. Firmy logistyczne mogą zmaksymalizować swoją produktywność i znacząco zminimalizować opóźnienia.
Podsumowanie
Obecnie można z całą odpowiedzialnością stwierdzić, że przedsiębiorstwa dostawcze i logistyczne nie mogą na co dzień funkcjonować bez monitoringu GPS. Kluczowy dla nich zatem jest dostęp do sprawdzonego producenta takiego sprzętu, a jeszcze lepiej, jeśli oferuje on jednocześnie możliwość jego implementacji.
Artykuł sponsorowany dostarczony przez partnera.