Decathlon STILUS E-Touring LF – turystyczny rower z silnikiem Bosch już w ofercie3 min czytania
Decthlon przedstawił po cichu nową kolekcję rowerów. Wśród nich znalazły się nowe rowery brandowane własną marką Stilus. Najciekawszym jest STILUS E-Touring LF, który według mnie jest jednym z najciekawszych rowerów w ofercie, tego producenta.
Bez hucznej pompy, bez informacji rozesłanej do czołowych redakcji rowerowych, zaprezentowano nowe rowery elektryczne marki Decathlon. Tym razem pokazano ich kilka, ja skupie się na najciekawszym z nich, ktory wyposażony jest w Bosch eBike Systems oraz potężny akumulator 750 Wh, który może wystarczyć nawet na 130 km jazdy. Co ciekawe STILUS E-Touring LF to model stworzony z myślą o dalekich podróżach turystycznych.
STILUS E-Touring LF dla elektrycznych podróżników.
Jestem świeżo po szkoleniu, które odbyłem dzięki Bosch eBike System. Udało mi się pojeździć na kilku fajnych rowerach, z fajnymi ludźmi. Dowiedziałem się sporo nowych rzeczy o systemie Bosch. Wiem też, że kilka fajnych nowych rzeczy dowiemy się już w poniedziałek na konferencji podczas targów Eurobike.
Szkoda, że Decathlon nie potrafi tak dobrze komunikować swoich nowości. Szukałem informacji o nowych rowerach, na które się przypadkiem natknąłem, będąc za granicą. Okazuje się, że są one dostępne już w naszym kraju na stronie internetowej tego sportowego giganta. To kolejne ciekawe rowery po Magic Bike oraz Decathlon BTwin Long Distance 920.
Stilus to nowa marka firmy Decathlon, która koncentruje się na rowerach elektrycznych. Prezentując nowy STILUS E-Touring LF, można być trochę zmieszanym. Wcześniej, w zeszłym roku zobaczyliśmy rower z pełnym zawieszeniem stworzony do jazdy w ciężkim terenie. Tym razem pod szyldem Stilus widzimy rower bez amortyzacji, przeznaczony turystyce krajobrazowej, na utartych szlakach.
Panele foto na balkonie? EcoFlow PowerStream to pierwszy balkonowy system fotowoltaiczny z przenośną stacją zasilania
STILUS E-Touring LF oparty jest ponownie o najnowszy układ elektrycznego wspomagania Bosch eBike System. Dzięki temu legitymuje się silnikiem o nominalnej mocy 250 W i 85 Nm momentu obrotowego. Na kierownicy znalazło się również w końcu miejsce dla kolorowego wyświetlacz KIOX 300 (w zeszłym roku klienci musieli zadowolić się monochromatycznym wyświetlaczem Purion). W ramie roweru zintegrowano wymienny akumulator BOSCH Powertube o pojemności 750 Wh. Ma to pozwolić na przejechanie nawet 130 km ze wspomaganiem — to jednak niedoszacowany wynik. Mój prywatny rower w płaskim terenie z baterią Bosch 500 Wh, pozwala przejechać 65 km w trybie Turbo i około 140 w trybie Eco — w przypadku pojemniejszego akumulatora 750 Wh powinno tu być jeszcze lepiej.
STILUS E-Touring LF nie ma amortyzacji. Stworzono go, by połykał kilometry na szutrowych i asfaltowych drogach. Ma za to pełne oświetlenie od Spaninga, chwyty Hermans i siodełko Selle ITALIA. Dodatkowo rower stworzono tak, aby można było zamontować na nim dedykowany system sakw i bagażu. Napęd roweru to Microshift ADVENT X Trail z 10-rzędową kasetą. Pełną specyfikację poznacie, klikając link, do karty produktowej sklepu Decathlon.
STILUS E-Touring LF wyceniono na 16,990 zł. Czy to dużo, ocenę pozostawiam Wam.